• Menu

Reisplanning 2021

April

Tijdens de paasvakantie zijn we vier nachten naar Texel geweest. We hebben genoten van de schattige lammetjes en hebben heerlijk geknuffeld met de dieren bij de schapenboerderij Texel. Ook hebben we verse vis gegeten in de haven van Oudeschild en hebben we de indrukwekkende bunker bezocht in de prachtige duinen van Texel.

Juni

In juni hebben 6 dagen gekampeerd op Texel. Na maanden van flink klussen in ons nieuwe huis, waren we toe aan wat ontspanning en rust. We bezochten opnieuw Schapenboerderij Texel, waar we genoten van de prachtige omgeving en de schattige schapen. Ook brachten we een bezoek aan de Waddenhaven om krabben te vangen en liepen we het kabouterpad bij de zelfpluktuin. Daarnaast bezochten we het Juttersmuseum, waar we meer leerden over de geschiedenis van het eiland en de jutters die er vroeger woonden.

September

Onze vakantie in september begon met een bezoek aan Rothenburg ob der Tauber onderweg naar ons naar ons hotel in Nördlingen. De volgende dag reden we verder naar Füssen. In de omgeving van Füssen hebben we de Highline179, Kasteel Neuschwanstein en het boomkroonpad bezocht.

De volgende dag zijn we verder gereden via de Timmelsjoch naar Sterzing, waar we 3 nachten verbleven. Tijdens ons verblijf hebben we Sterzing, Bolzano, de Gilfenklam en Val di Funes bezocht.

Na een paar fantastische dagen in Sterzing zijn we via de Penserjoch naar het Gardameer gereden, waar we drie weken verbleven. Tijdens ons verblijf hebben we verschillende uitstapjes gemaakt, waaronder een bezoek aan Venetië, een rit met de kabelbaan naar de top van Monte Baldo en een tocht met de veerboot naar de andere kant van het meer. Een van de hoogtepunten van onze reis was een bezoek aan Mont Grappa, ten noorden van Bessano del Grappa.

December

Op zaterdag 18 december werd Thijs wakker met een opgewonden gevoel over sneeuw, sleeën en sneeuwpoppen. Daarom besloten we de sneeuw maar op te zoeken. Via een Facebook bericht kwamen we terecht bij de Ammerwald Alm van Esther en Alessandro. Ondanks dat we slechts één nacht weg waren, hebben we ontzettend genoten.

Laat een reactie achter!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *